søndag den 25. august 2013

Shopping

I morges var jeg først i Kastrup Lufthavn for at sætte min far af, 
så til Nyhavn, derefter i Magasin, for at købe en ny kuffert til en tur jeg snart skal på. Og til sidst et smut over til den lille havfrue.


I eftermiddags har jeg været til loppemarked på Køge torv, som en start
på Køge festuge :-) Her er hvad jeg købte igennem dagen:





Pink kuffert fra Tripp til 799kr. i Magasin.


Bogen Elegance af Kathleen Tessaro til 5kr. på loppemarked.
(På bagsiden: Dette er enhver kvindes skudsikre guide til elegance og af samme kaliber som Brigdet Jones' Dagbog.)



De sorte stilletter er fra Amust til 75kr.
De pinke er fra Bianco til 30kr.
Begge par sko er købt på loppemarkedet og kun brugt 1 gang!



Fik min nye smashbook hjem i går!! Tænker stadig lidt over hvad jeg 
skal skrive om i den, men regner med det bliver om mine år på gymnasiet.


Se videoen af min nye smashbook her:






Min søster og jeg uden foran Magasin med vores nye kufferter :-D


Nyhavnen på en varm dag!!


-Håber i har haft en god weekend! //Laura Johanne Jørgensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar