onsdag den 4. september 2013

Forberedelses-shopping

 Jeg vil på ingen måde sige jeg er gået i sort, men heller lidt derover af lige for tiden. 
Også fordi det nu er begyndt at blive efterår and shit..

Har her den seneste uge gået og forberedt mig både tøjmæssigt og helbredsmæssigt til den studietur jeg skal på i morgen. Skal nemlig til Kina i 9dage! 

Her er hvad jeg har købt de seneste dage:


BH // Stylepit.dk kan købes her til 250kr.
Top // H&M på tilbud til 70kr.
Bukser // Vero Moda til 259kr.
Nederdel // H&M til 129kr.



Øreringe // Gina Tricot til 49kr.
Halskæde // H&M til 49kr.
OH. T-shirt // Nystrup og Øskov på tilbud til 40kr.
Mickey Mouse top // H&M på tilbud til 70kr.
T-shirt // Gina Tricot til 99kr. 


Sort kjole // Nystrup og Øskov på 50% til 150kr.
Grå trøje // H&M til 179kr.


Søstrene Grene:
Postkort til 3kr/stk.
Stof tape til 6,50kr/stk.
Stof tape stykker til 9,50kr.
Klistermærkeark til 6kr.


H&M:
3x trusser til 69kr.
Vådservietter til 10kr/stk.
Lipgloss til 20kr.



//LauraJohanneJørgensen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar