onsdag den 14. august 2013

Hårfarve

Igår skulle jeg farve mit hår pga. slemme udgroninger. 
Det blev så bare mere mørkt end forventet! 
Derfor har jeg købt 2 nye hårfarver (på tilbud) i Matas til 59 og 69kr. Men overvejer om, jeg i stedet skal have lavet striber i stedet for at farve det helt igen? :-)
Måske også noget helt andet som ombré kunne nu være en mulighed!



Før & efter billeder..



Nutrisse på tilbud til 69kr. 
Perfect Blond på tilbud til 59kr.



Resultat !


Overraskende resultat efter anvending af NUTRISSE hårfarve!!

'

Måtte derfor med det samme anvende min anden hårfarve fra L'OREAL.
Det gav en lidt blandet farve med hvid, meget lidt grå, gul og meget lidt orange. 
Men plejer nu mit hår med en lilla shampoo fra min frisør, der gerne skulle rette op på det!


//LauraJohanneJørgensen

2 kommentarer:

  1. Det ser faktisk ud til, at have fået en ret lækker farve!

    Knus'er Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja slut resultatet blev nogenlunde :-) Stadig en smugle gråt nogle enkelte stedet, men efter jeg har vasket det nogle gange er det gået væk!

      Slet