lørdag den 16. februar 2013

Vallentinesday

My vallentinesday

 
På valentinsdag, som var en torsdag, fik jeg en stor buket lyserøde tulipaner!
 Jeg blev helt vildt glad da min kæreste kom med dem, også fordi det ikke var røde roser! For som i nok har regnet ud, er min yndlingsfarve lyserød.
 
Men samme dag kl 5 skulle han med Oslo færgen til Norge på skiferie, og min bedsteveninde som jeg havde planlagt en date med, skulle på arbejde og pakke til dagen efter, hvor hun skulle til Frankrig og stå på ski! Så jeg endte alligevel alene.. -Men det var nu også okay, så længe jeg fik mine blomster, og ved at der er nogle der holder af mig! :-)...(et forsinket) Happy Vallentine!
 
 

1 kommentar:

  1. Hvor sødt at han giver dig lyserøde tulipaner, istedet for røde roser!

    xx Emma

    SvarSlet