torsdag den 7. februar 2013

Smashbook

MiN SMASHBOOK

Endelig kom min smashbook og tilbehøret! Men uhældighvis var den blevet fanget af tolden, og jeg skulle derfor betale 221kr. oveni! Pakken jeg har købt med tilbehør kostede 250 kr. med fragt, så det kom til at koste mig 471kr i alt! Havde aldrig købt den hvis jeg vidste jeg ville ende med at give så meget for den!! Men nu har jeg den altså, og den er helt fantastisk! -Glæder mig til at lave kreative ting og sager i den, som jeg også ligger ud her, plus det færdige resultat. :-)
 
 
Gavepakken består af:
 
En pink SMASH-book.
En sort tus med limstift i den anden ende.
En blå tus med sort fed tus i den anden ende.
Lommer man kan klistre ind i.
Små sorte klistremærker med tal på.
2 notesblogge.
Klips og små sedler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar