onsdag den 25. december 2013

Juleaften

Min juleaften


Juletræet bliver taget ind og pynten pakket ud.


Der bliver spist massere af julemad og småkager med mælk til!


Prøver at ligne pynten…


L'amôur - Kærlighed


I kirke med min familie - selfie med min mor.
________________________________________________________________________________________________________

Gaver


Fra min farmor og farfar:
Sølvøreringe fra spinning og et gavekort til Wunderwear!


Fra min (lille/tvillinge)søster:
En hinbær lipgloss og mascara fra BodyShop.
En pink og lilla neglelak fra Deres.
Mini marshmallows!


Fra min mormor og morfar:
Sorte buser fra Vero Moda.
Neglefil med glimmer og en lyserød 'dut' til iPhone.



En helt speciel gave fra mine fætre, kusiner mostre og onkler!
Et billede at mig tegnet af min fætter.


Fra mine veninder:
Armbånd, to pink neglelak og lyserøde falske negle fra Trend.
Hjerte øreringe og duftlys i en lyserød lille dåse fra Glitter.
Pink Essie neglelak fra Matas.


Fra min storebror:
Day Birger Et Mikkelsen taske i sort og en pink kalender til 2014.



Fra min mor og far: 
En forlænget weekend til Paris!!
Bogen Jeg er Malala og den franske film Den fabelagtige Amélie fra Montmartre.


Jeg synes det har været en hel fantastisk jul i år.
Havde på ingen måde regnet med at jeg ville få en tur til Paris!
Og elsker virkelig mit selvportræt (ved godt det måske er lidt selvisk)...

Nu glæder jeg mig bare til at planlægge hvad jeg skal se og opleve i Paris! Og nu hvor jeg var der for under 2 år siden, og har set næsten alle museumer og seværdighederne i byen, kan jeg jo fokusere mere på de gode shoppesteder og små caféer!

Kan slet ikke vente til jeg skal afsted en gang i April!!
Glæder mig 100% mere til det nye år nu!

Jeg håber i alle har haft en hel fantastisk juleaften med jeres familie.
Og så vil jeg ønske jer et godt nytår!



//LauraJohanneJørgensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar