søndag den 22. december 2013

God jul!

 I dag har jeg nået at shoppe en hel del til mig selv! 
Eftersom jeg har været meget hurtig til at købe mine julegaver i god tid i år,
ende det med, at jeg måtte tage på julegaveshopping, selvom jeg ikke manglede gaver til nogen..

Her er hvad jeg købte de forskellige steder:


Sød jule BH på tilbud til kun 50kr.
T-shirt fra ONLY til 79kr.
L'AMÔUR trøje fra H&M til 179kr.


Knæstrømper fra Creme Fraiche til 89kr.


Min yndlingsfilm Magic Mike med Channing Tatum i hovedrollen til kun 50kr.!!! 
The Lucky One, der i hvert fald er i bland min top 5, også kun til 50kr!!
Marilyn Monroe (som jeg endnu ikke har set) til 29kr.

Pink æske med klips i fra Søstrene Grene til 5,50kr.
Pudder fra Matas til 79kr.


Pink top med gennemsigtig nedskæring foran og 
hul i ryggen fra H&M på tilbud til 100kr.
Sort og grå top fra Gina Tricot til 99kr.
Pink kjole med nedringet ryg fra H&M på tilbud til 100kr.


Min 4. adventsgave fra Vero Moda


Chokolate Cream fra Starbucks i Wawes.

I dag har jeg været på arbejde, Fisketorvet og i Wawes.
Vil nu ligge mig ind i sengen og se lidt af Marilyn Monroe! 

Ønsker jer alle en glædelig jul!


//LauraJohanneJørgensen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar