onsdag den 24. juli 2013

Sommer shopping!

Idag har jeg været på strøget for at shoppe helt amok! Siden det nu er et stykke tid siden jeg sidst har været derinde! Der var rigtig mange gode sommer tilbud og så var vejret oveni helt perfekt. Jeg har i meget lang tid ventet på at kunne komme derind, fordi jeg enten har været på ferie, udenbys eller på arbejde! Kan godt mærke at det var på tide og lige hvad jeg havde brug for :-) Og bort set fra at togene ikke har kørt ordentligt, så det tog 1 time og 10 min for bare at komme til KBH, fordi man skulle med togbus og blablabla... -var det er rigtig god tur!! :-) 

Og syntes helt klart jeg har fået rigtig meget 
ud af mine penge denne her gang!



Gina Tricot
Glitter BH 49kr.
Pink kjole 49kr.
Mønstret bluse 49kr.






Nederdelen er fra Terranova og på tilbud til kun 39kr.


BH'en er fra NewYorker og til 99kr.



I søstrene grene købte jeg denne her søde lyserøde stof pose, som jeg planlægger at bruge til når jeg skal på stranden! Ud over den købte jeg også lidt til min SMASHBOOK, som jeg er i fuld gang med at dekorere!
(http://laurajohannejoergensen.blogspot.dk/2013/01/smash-book-jeg-har-kbt-en-vidunderlig.html)



Lyserød stof pose 5kr.
Tape 7kr. pr. stk.
Klistremærker 5kr.
Notesbog 5kr.


Leopard sneakers fra H&M til 129kr.



For 3 dage siden var jeg lidt desperat.. Bare for at købe et eller andet, 
så jeg gik ind på Nelly.com og forelskede mig i denne her til 299kr.! 
Og har allerede købt og fået den hjem! :-D 


Kjolen med nedringet ryg er også fra Nelly.com til 129kr.


 Instagram photo!

Min nye glitter bh/top sammen med mit mini skirt!
(http://laurajohannejoergensen.blogspot.dk/2013/03/mini-skirt.html)



Beach outfit fra igår!



Mangler du gode tips og triks til mode, shopping og samtidig din økonomi?
COSTUME har skrevet en bog om alt dette! I pink stil, lige som jeg kan lide det!

Læser normalt ikke frivilligt, og slet ikke i min ferie! Men da jeg var på arbejde (som bogopsætter på et bibliotek) fandt jeg denne her! Spottede selvfølgelig først farven.. 
-men titlen gjorde det bare 100 gange bedre! 
Har nu allerede gnavet mig igennem halvdelen af den, og selvom jeg måske allerede ved lidt af det der står i den, er der stadig så mange ting jeg ikke vidste! 
Den kan helt klart anbefales! 


Forfatter: Costume
Titel: Pink guide til shopping



Fortsat god sommerferie til jer alle sammen! /Laura.


2 kommentarer:

  1. Skal helt klart have fundet den bog, i den nærmeste bog handel, bibliotek eller lignende! Og hvor ser glitter-bh'en og nederdelen super fin ud sammen. Ret så lækkert match :-)

    xx Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald en bog, der er hver at læse! Og mange tak :-)

      Slet