søndag den 28. juli 2013

SMASHBOOK VIDEO

For over et halvt år siden købte jeg en SMASHBOOK, efter jeg havde set nogle stykker på youtube. Det er en virkelig fed skrabbog med billeder og lign. på siderne! Havde i forvejen min egen lille skrabbog, bare ikke nær så flot, og  det var kun en jeg skrev i. Det er en forholdsvis dyr skrabbog, især fordi jeg måtte betale næsten dobbelt pris da den kom til Danmark, fordi den blev fanget af tolden/skat... Men er rigtig glad for den! 
Og hvis du elsker, at gemme minder eller bare føre en skrabbog.. -så er det helt sikkert bogen for dig!!

Denne her video viser hvor langt jeg er nået i den. Fylder den ikke nødvendigvis op fra enden af, som i kan se.. -men det er fordi nogle sider passer bedre til det ene og andre til det andet.. :-) Men skal selvfølgelig have fyldt hele bogen op!!





Min nye smashbook som jeg ikke har lavet noget i endnu, 
men har alligevel valgt at lave en video. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar