lørdag den 30. november 2013

1. december

I går aftes satte jeg pakkekalenderen til min mor og far op i vindueskarmen inde på deres kontor, da de var til julefrokost havde jeg god tid til også lige at pakke de sidste gaver ind og stille dem flot op! De får hver en pakke hveranden dag. Sådan at min mor får en her d. 1 og min far d. 2 og så skiftes de bare! 

Der kan godt være svært at se, men på de røde klemmer står der talene 1-24 på!


I min 1. adventsgave fik jeg en skrabekalender og tøj fra min shoppingtur i går, også har  min far givet et tilskud til alle de julegaver jeg skal ud og købe!

Nissehuer til adventsgaverne

City 2 havde de fra d. 29 nov til 1 dec 20% på alt
 i mange af deres butikker, og i går var jeg derinde!

Her er hvad jeg selv købte (meget lidt af) og fik!



Mine nye støvler fra Bianco med -20% på.

Kjole fra H&M til 199kr.


Top der er gennemsigtig på ryggen på tilbud til 75kr. fra Pieces.


Bluse fra Sparkz til 599kr. 


Sorte bukser fra Pieces på tilbud til 129kr.
Hvis bluse fra Sparkz til 169kr.
Løbebukser fra H&M til 249kr.


I TheBodyShop fik jeg en gratis makeover, og købte en pudder der matchede min hud perfekt, men da jeg kom hjem og åbnede den var den helt pulveriseret :-/ Så den skal jeg tilbage og bytte, ellers var den en super hyggelig formiddag i City2! 

Jeg håber i har fået nogle gode advent- og kalendergaver! God 1. December herfra! 


//LauraJohanneJørgensen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar